مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

با ارزش ترین تیم‌ های ورزشی دنیا

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " پرسپولیس قهرمان " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


با ارزش ترین تیم‌ های ورزشی دنیا

 

«فوربس» در فهرستی ۵۰ تایی که از باارزش‌ترین تیم‌‌های ورزشی دنیا منتشر کرده، «منچستر یونایتد» را در رده نخست قرار داده است.

سه میلیارد دلار! این عدد فوق نجومی، رقمی است که در ارزیابی‌ها برای تیم «منچستریونایتد» اعلام شده است. با این عدد، «شیاطین سرخ» توانسته‌اند درصدر ارزشمندترین و گران‌ترین تیم‌های ورزشی دنیا قرار گیرند. «فوربس» در فهرستی ۵۰ تایی که از باارزش‌ترین تیم‌‌های ورزشی دنیا منتشر کرده، «منچستر یونایتد» را در رده نخست قرار داده است. نکته جالب‌توجه در میان تیم‌های حاضر در این فهرست این است که تعداد زیادی از تیم‌های فوتبال آمریکایی هم توانسته‌اند خود را در رده‌های بالا قرار دهند. چندی پیش بود که «فوربس» فهرستی از باارزش‌ترین تیم‌های فوتبال آمریکایی منتشر کرده بود. تیم مشهور اتومبیلرانی «فراری» نیز از دیگر تیم‌هایی است که توانسته خود را بین ۱۵ تیم نخست این فهرست قراردهد. مطلب زیر ۱۰ تیم نخست فهرست «فوربس» را معرفی می‌کند.

با ارزش ترین تیم‌ های ورزشی دنیا

منچستر یونایتد
ارزش: ۲.۲۳ میلیارد دلار: شیاطین سرخ با سرمربیگری «سرآلکس فرگوسن» و موفقیت‌های فراوانی که کسب کرده‌اند باید هم درصدر این فهرست جا خوش کنند. «منچستریونایتد» ۱۹ بار قهرمان لیگ برتر انگلیس شده است و مسئولان این تیم می‌گویند آنها ۶۵۹ میلیون هوادار در سراسر دنیا دارند.

منچستری‌ها به تازگی وارد مرحله تازه‌ای از دوره تیم‌داری خود شده‌اند: سهام این تیم در بورس نیویورک عرضه شده است.

رئال مادرید
ارزش: ۱.۸۸ میلیارد دلار: اگرچه این روزها این تیم با آقای خاص در لالیگای اسپانیا حال و روز خوشی ندارد، اما با نزدیک به دو میلیارد دلار ارزش توانسته در رده دوم این فهرست قرار گیرد. «رئال مادرید» بیشترین درآمد را در بین تیم‌های فوتبال در سال ۲۰۱۰-۱۱ داشته است. در سال ۲۰۱۱ نیز پردرآمدترین تیم همه رشته‌های ورزشی شده است. برنده این درآمد هم اعضای این باشگاه هستند که سهام این تیم را از بدو تاسیس آن در سال ۱۹۰۲ در دست دارند.

نیویورک یانکیز
ارزش: ۱.۸۵ میلیارد دلار: این تیم تنها بخشی از یک ماشین پول‌سازی است که یک شبکه تلویزیونی و یک هتل را نیز دربرمی‌گیرد. شبکه تلویزیونی «YES» از جمله کانال‌هایی است که با ۲۰۰ میلیون دلار سود یکی از ثروتمندترین شبکه‌های ورزشی است.

هدایت این ماشین پول‌سازی در دستان خانواده «استن‌برنر» قرار دارد. ارزش این تیم، هتل

«Legends» و شبکه تلویزیونی «YES»و ۵.۵ میلیارد دلار ارزیابی شده است.

واشنگتن ردکینز
ارزش: ۱.۵۶ میلیارد دلار: از زمانی که «دنیل اسنایدر» در سال ۱۹۹۹ این تیم را خرید تنها سه بار موفق شده مرحله حذفی مسابقات را پشت سر بگذارد. با این حال این مسئله باعث نشده است که طرفداران این تیم آن را تنها بگذارند و «واشنگتن ردکینز» طی سال‌های اخیر به پردرآمدترین تیم لیگ NFL تبدیل شده است. با این اوصاف، «دنیل اسنایدر» که در بین هواداران به «دن» مشهور است با پاروی خود همچنان درآمدهای این باشگاه را درو می‌کند حتی اگر موفقیت چندانی کسب نکند.

لس‌آنجلس داجرز
ارزش: ۱.۴ میلیارد دلار: «فرانک مک‌کورت» در ماه آوریل و به حکم دادگاه «لس‌آنجلس داجرز» را به مدیران تیم بیسبال «گوگن‌هایم» برای دو میلیارد دلار بدهی فروخت. این قرارداد شامل ۱۵۰ میلیون دلار دیگر برای ایجاد یک سرمایه گذاری مشترک با «مک‌کورت» برای ساخت پارکینگ و زمین در ورزشگاه «داجرز» است. گروه جدید مالکان این تیم عبارتند از: «مجیک جانسون»، «استان کاستن» مدیرعامل سابق «آتلانتا» و «پیتر گابر» که تهیه‌کننده سینماست.

بارسلونا
ارزش: ۱.۳۱ میلیارد دلار: «بارسلونا» طی چهار فصل گذشته دوبار توانسته است قهرمان جام باشگاه‌های اروپا شود. «لیونل مسی» فوق ستاره این تیم نیز توانسته چهار بار برنده توپ طلای بهترین بازیکن سال شود. «نیوکمپ»، ورزشگاه اختصاصی این تیم نیز با ظرفیت ۹۹ هزار و ۴۰۰ نفری‌اش به عنوان بزرگ‌ترین ورزشگاه تیم‌های برتر اروپا شناخته می‌شود. «بارسا» با درآمد ۲۶۶ میلیون دلاری از راه حق پخش تلویزیونی در سال ۲۰۱۱ از این منظر درصدر تیم‌های اروپایی قرار گرفت. این تیم در فصل جاری مسابقات لالیگا نیز با اختلاف فاحشی درصدر جدول قرار دارد.

آرسنال
ارزش :۱.۲۹ میلیارد دلار: توپچی‌های لندنی سال‌هاست «آرسن ونگر» را بالای سر تیم خود می‌بینند. این تیم از آن دسته تیم‌هایی است که با پرورش بازیکنان جوان و فروختن آنها به تیم‌های دیگر درآمدهای کلانی را به جیب می‌زند. در‌آمد تجاری آرسنالی‌ها در سال ۲۰۱۱ بالغ بر ۷۴ میلیون دلار بوده است. آرسنال موفق به کسب ۱۳ عنوان قهرمانی در لیگ دسته اول و لیگ برتر انگلستان، ۱۰‌قهرمانی در جام حذفی فوتبال انگلستان و دو قهرمانی در جام اتحادیه فوتبال انگلستان شده‌است.

بایرن مونیخ
ارزش: ۱.۲۳ میلیارد دلار: بایرن‌مونیخ توانست در ماه می ‌سال گذشته میلادی به فینال بازی‌های جام باشگا‌ه‌های اروپا برسد. این بازی در ورزشگاه اختصاصی این تیم یعنی «آلیانس آره‌نا» برگزار شد اما بایرنی‌ها این بازی را به «چلسی» انگلیس واگذار کردند. بایرن باارزش‌ترین تیم بوندس‌لیگاست و در بین تیم‌های فوتبال اروپا عنوان چهارم را به خود اختصاص داده است. حامی مالی این تیم «آدیداس» است که تا سال ۲۰۱۹ با بایرن قراردادی به ارزش ۳۶ میلیون دلار امضا کرده است.

هوستون تگزاس
ارزش: ۱.۲ میلیارد دلار: این تیم یکی از سود‌آورترین تیم‌های لیگ فوتبال آمریکایی از راه فروش بلیت است. «هوستون تگزاس» از ۲۰۰ سوئیت لوکس و ۸ هزار و ۹۰۰ صندلی ورزشگاه خود مبلغی بالغ بر ۴۷ میلیون دلار در سال کسب درآمد می‌کند. این تیم همچنین دومین ورزشگاه بزرگ لیگ را در اختیار دارد که طی ۳۰ سال می‌تواند درآمد ۳۰۰ میلیون دلاری را برای آن به ارمغان بیاورد. درآمدهای این تیم نصیب «روبرت مک‌نر» مالک متمول و شناخته‌شده این تیم می‌شود.

فراری
ارزش: ۱.۱ میلیارد دلار: درآمدهای این تیم به «گروه فیات» می‌رسد. پس از آنکه مسئولان این تیم با بانک اسپانیایی «سانتاندر» به عنوان حامی مالی خود، قراردادی به ارزش ۵۲‌میلیون دلار در سال امضا کردند، ارزش این تیم سه درصد افزایش یافت.

این تیم تا سال گذشته با برند «مالبرو»به عنوان حامی مالی قرارداد داشت. رکورد رانندگان تیم «فراری» کسب ۱۵ عنوان قهرمانی مسابقات فرمول یک است.

 


بهترین چت روم ایران

نظرات شما عزیزان:

mohammadreza
ساعت17:20---12 ارديبهشت 1392
آقا من سایتت رو توی پیوند هام ثبت کردم.شما هم سایت من و ثبت کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : M_Y

بازديـد : مرتـبهتاريخ : چهار شنبه 19 / 1 / 1392برچسب:با ارزش ترین,تیم‌ ها,ورزشی,دنیا,با ارزش ترین تیم‌ های ورزشی دنیا, | ساعت : 14:39

آخرين مطالب ارسالي

بهترین چت روم
لطفا با هوادارن پرسپولیس صادق باشید!!!
پاسخ هوادران پرسپولیس به بیانیه زشت باشگاه استقلال
باشگاه پرسپولیس در پاسخ به بیانیه سراسر توهین آمیز و رکیک باشگاه استقلال: متاسفیم، قضاوت با رسانه ها
خطرناک ترین ورزش دنیا + عکس
ترین های فوتبال جهان خوب،بد،زشت
زیبا ترین بازیکن المپیک
زشت ترین بازیکن جهان
بزرگترین ورزشگاه جهان
با ارزش ترین تیم‌ های ورزشی دنیا
عجیب ترین و جالب ترین مکان های ورزشی در جهان
بدشانس ترین ستاره های تاریخ جهان فوتبال
خطرناک ترین ورزش های جهان +عکس
رکورد دار پیاده روی
رکورد شنای آزاد
آقای گل جهان

درباره ما


سلام به دوستان پرسپولیسی گل خودم... به وبلاگ خودتون خوش اومدید. ورود شیش تایی ها ممنوع

نويسندگان

M_Y

لينک دوستان

بوشهرچت
ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
اصفهان چت
بوشهرچت
سایت تفریحی کریست فان
بوشهرچت
جنوب چت
جنوب چت
آبجی الهامم
باب اسفنجی بزرگ ترین سایت تفرحی
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ترین های فوتبال جهان و آدرس footboll3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 690
بازدید کل : 2833
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1