مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

لطفا با هوادارن پرسپولیس صادق باشید!!!

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " پرسپولیس قهرمان " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


لطفا با هوادارن پرسپولیس صادق باشید!!!

 

       امروز قصه ی تیم محبوب پرسپولیس گویا داستان رستم دستان شده است و به اجبار باید از هفت خان که نه ، از شش خان بگذرد تا اگر خواستند و دوست داشتند این تیم پرطرفدار قهرمان شود .

   برگردیم به عقب ،نه خیلی ، لازم نیست به لیگ های قبل برگردید و دردهایتان تازه شود ، در همین لیگ بمانید .
وقتی سردار تمام ستاره ها را درو می کند و برای تیم دوپینگی و زردک ها چیزی جز ته خرمن نمی ماند و حتی می تواند دهنوی را از حلقوم (بخوانید دیو صنعتی فوتبال ایران ) بیرون بکشد و بد جوری زردک ها رو دست می خورند و از طرف دیگر دوپینگی ها که تا دیروز دنبال شاه ماهی نقل و انتقالات لیگ بودند و در تورشان جز لاکپشت ، چرخنک و غاز چیزی نمی افتد، علاقه مندان تیم دوپینگی که تا دیروز قرص های نیرو زا را مجاز معرفی می کردند ، وقتی دیدند در تمرین امیر ،فقط علی لیسانسه ی معروف مانده است ، لیگ را چند صباحی عقب انداختند که شاید رقیب دیرینه ی سرخ ها کمی به اوضاع نابسامانش سروسامانی بدهد .
داستان جالب تر می شود جایی که فدراسیون خنده در اقدامی باور نکردنی و به دور از جوان مردی پول پیرمرد دوپینگی ها را می دهد تا بازیکن پنالتی زن این تیم تنها با ادعای خودش سر از تیم عربی در نیاورد . درست در همان هیاهو خداوند مکر ، مکر کننده ها را به خودشان بر می گرداند و سردار دست روی ستاره ی تیم باشگاه عجمان ، ستاره ی طلایی ، خلعتبری می گذارد ، اما پولی در جیب مدیر عامل پر تلاش سرخ ها نیست . به هر دری زد دری به رویش باز نشد و به یکباره هوادران پرسپولیس فریاد زدند برو سراغ فدارسیون ، اما در این فدراسیون به روی مدیر عامل سرخ ها مطابق معمول بسته بود .
با تلاش های سردار سرخ خلعت جذب شد و روسیاهی ماند به...

 

 

بهترین چت روم ایران

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : M_Y

بازديـد : مرتـبهتاريخ : جمعه 25 / 10 / 1392برچسب:ناداوری بر ضد پرسپولیس,حق پرسپولیس,حق پرسپولیس خورده میشود,نمیخوان پرسپولیس قهرمان شود,عشق است پرسپولیس,دلنوشته هوادر پرسپولسی,پرسپولیس قهرمان,زنده باد پرسپولیس,مرگ بر استقلال,قرمزته,شیش تایی ها روتون سیاه, | ساعت : 21:44 ادامه »»

پاسخ هوادران پرسپولیس به بیانیه زشت باشگاه استقلال

|30| |30| |30| |30| |30|

واقعا متاسفم واسه تیمی که ادعاش سر به فلک گذاشته اما کوچکترین نشونه ای از فهم و شعور توش دیده نمیشه... آقایان زرینچه ، دین محمدی ، منصوریان ، ناصرخان حجازی واقعا ما پرسپولیسیها شرمنده روی ماهتون شدیم که تو همچین تیمی فوتبال بازی کردین... تیمی که به خاطر 3 امتیاز دهنش رو باز کرده و هر چی ازش خارج میشه نثار حریفش میکنه... تختی کجایی که بیای رسم پهلوانی رو از باشگاه استقلال یاد بگیری... واقعا متاسفم... از سردار و باشگاه میخوام سرسختانه واسه دفاع از حق پرسپولیس و هواداران این پرونده توهین و افترا رو تقدیم مراجع قضایی کنن... سردار ما از این توهین ها به راحتی نمیگذریم.. اگر حیثیت پرسپولیس و ما مهمه پس دست به کار شو... جواب این قوم رو از طریق شکایت به مراجع قضایی بده... وگرنه ما به هیچ عنوان از حقمون کوتاه نمیام... درود بر پرسپولیس و هوادارن فهیم و با اخلاق این تیم 


زنده باد باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران

 

 

بهترین چت روم ایران

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : M_Y

بازديـد : مرتـبهتاريخ : جمعه 25 / 10 / 1392برچسب:بیانیه توهین آمیز استقلال,بیانیه توهین آمیز باشگاه استقلال,پاسخ هوداران پرسپولیس به بیانیه استقلال,ارتش سرخ,ناجوانمردی استقلال,استقلال ضد فوتبال,, | ساعت : 21:32

باشگاه پرسپولیس در پاسخ به بیانیه سراسر توهین آمیز و رکیک باشگاه استقلال: متاسفیم، قضاوت با رسانه ها

 

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس اعلام کرد قضاوت درباره بیانیه دوم باشگاه استقلال سرشار از واژه های رکیک، الفاظ زشت و توهین آمیز را به افکار عمومی، رسانه ها و فدراسیون فوتبال واگذار می کند.به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال پس از راه انداختن جنگ رسانه ای و انتشار بیانیه ای در روز گذشته امروز نیز اقدام به انتشار بیانیه ای کرده که سرشار از جملات توهین آمیز، بی ادبانه، رکیک و زشت است.
 

بهترین چت روم ایران

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : M_Y

بازديـد : مرتـبهتاريخ : جمعه 25 / 10 / 1392برچسب:, جواب بیانیه باشگاه پرسپولیس به استقلال, بیانیه سرخ آبی ها,, بیانیه استقلال ضد پرسپولیس,استقلال خجالت خجالت,مرگ بر استقلال,کیسه کش,پاسخ باشگاه پرسپولیس به بیانیه استقلال, , | ساعت : 21:19 ادامه »»

آخرين مطالب ارسالي

بهترین چت روم
لطفا با هوادارن پرسپولیس صادق باشید!!!
پاسخ هوادران پرسپولیس به بیانیه زشت باشگاه استقلال
باشگاه پرسپولیس در پاسخ به بیانیه سراسر توهین آمیز و رکیک باشگاه استقلال: متاسفیم، قضاوت با رسانه ها
خطرناک ترین ورزش دنیا + عکس
ترین های فوتبال جهان خوب،بد،زشت
زیبا ترین بازیکن المپیک
زشت ترین بازیکن جهان
بزرگترین ورزشگاه جهان
با ارزش ترین تیم‌ های ورزشی دنیا
عجیب ترین و جالب ترین مکان های ورزشی در جهان
بدشانس ترین ستاره های تاریخ جهان فوتبال
خطرناک ترین ورزش های جهان +عکس
رکورد دار پیاده روی
رکورد شنای آزاد
آقای گل جهان

درباره ما


سلام به دوستان پرسپولیسی گل خودم... به وبلاگ خودتون خوش اومدید. ورود شیش تایی ها ممنوع

نويسندگان

M_Y

لينک دوستان

بوشهرچت
ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
اصفهان چت
بوشهرچت
سایت تفریحی کریست فان
بوشهرچت
جنوب چت
جنوب چت
آبجی الهامم
باب اسفنجی بزرگ ترین سایت تفرحی
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
صیغه یابی
جلو پنجره زوتی
درگاه پرداخت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ترین های فوتبال جهان و آدرس footboll3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 2138
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1